2
دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه شهید باهنر کرمان
چکیده
جداسازیحرکتعابرانپیادهباترافیکعبوریراهدرمقاطعباحجموسرعتبالاازمسایلیاستکهعلاوهبرتامینایمنی عابران،روانیترافیکمسیرموردنظررانیزدربردارد. یکیازروش هایگذرایمنازاینمقاطع ها،احداثگذرگا ه هایغیر همسطح (روگذریازیرگذر) می باشد. هدف تحقیق آسیب شناسی ساخت روگذرهای نه گانه دردست ساخت شهر کرمان می باشد. روش شناسی تحقیق توصیفی – تحلیلی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیاییGIS می باشد. نتایج تحقیق نشان می دهد که احداث پروژهای عظیمی از نوع روگذر و زیر گذر درشهر کرمان باتوجه به قرار گرفتن در محدوده پراترافیک شهر می تواند در آینده حجم زیادی از ترافیک شهر را حل کرده و در روان سازی و ایمن سازی معابر کمک کند.
غضنفرپور, حسین, افشارمنش, حمیده, قاسمی, مسلم. (1394). آسیب شناسی ساخت روگذرهای شهری بر فضای فیزیکی و کالبدی شهربا استفاده از GIS (مطالعه موردی: روگذرهای نه گانه شهر کرمان). فصل نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس, 7(24), 19-38.
MLA
حسین غضنفرپور; حمیده افشارمنش; مسلم قاسمی. "آسیب شناسی ساخت روگذرهای شهری بر فضای فیزیکی و کالبدی شهربا استفاده از GIS (مطالعه موردی: روگذرهای نه گانه شهر کرمان)". فصل نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس, 7, 24, 1394, 19-38.
HARVARD
غضنفرپور, حسین, افشارمنش, حمیده, قاسمی, مسلم. (1394). 'آسیب شناسی ساخت روگذرهای شهری بر فضای فیزیکی و کالبدی شهربا استفاده از GIS (مطالعه موردی: روگذرهای نه گانه شهر کرمان)', فصل نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس, 7(24), pp. 19-38.
VANCOUVER
غضنفرپور, حسین, افشارمنش, حمیده, قاسمی, مسلم. آسیب شناسی ساخت روگذرهای شهری بر فضای فیزیکی و کالبدی شهربا استفاده از GIS (مطالعه موردی: روگذرهای نه گانه شهر کرمان). فصل نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس, 1394; 7(24): 19-38.